onsdag 15. februar 2012

Valentines og en liten rotmaker..


 Se de fine blomstene jeg fikk da!


Jeg har jog må jo bare ha verdens mest fantatiske mann. Vi hadde en kjempe koselig kveld i sammen i går. Han kom hjem med nydelige roser med et stort duskehjerte på. Han er så god. I tillegg fikk jeg et deilig varmeteppe. Snille snille mannen min!


 Kala er like glad i varme som det matmor er. 
Her nyter hun det nye varmeteppet mitt :)


Jeg laget gavekort til han med massasje, fotbad sammen med et fotpleiesett. Han holdt på å sovne her på sofaen mens han fikk massasjen. Søtingen. Deretter laget jeg en deilig biffmiddag med båtpoteter og rotgrønnsaker. Til dessert hadde jeg laget banankake med sjokoladefyll. Etter middagen satte vi på film og koste oss sammen. Deilig med litt hverdagskos <3



Kala koser seg med avisen


Så måtte jeg bare legge til bildene fra i dag av Kala. Lille rampen! Hun ødelegger aldri noe med mindre hun får lov, men etter vi hadde vært ute i dag, og jeg tok inn posten begynnte vi å leke med avisen. Sjønnasen. 
Nyter det når hun får ødelegge ting. 
Tror virkeligen Kala egentlig er skikkelig destruktiv. 
Heldigvis biter hun ikke i andre ting enn sine egne leker til vanlig. 


Håper dere hadde en fin Valentines. Fikk du noe av noen?

Gode klemmer fra 







1 kommentar:

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.