mandag 28. november 2011

I dag er en sånn dag der jeg legger bena høyt, og nyter det å ikke ha noe på tapeten. Dermed skal jeg bruke dagen til og se en aldri så liten jentefilm, tenne et par stearinglys og kose meg ekstra mye på sofaen, med god samvittighet.
Gårsdagens middag var en suksess, og gjestene var blide og fornøyde. Mannen hadde laget hjemmelaget riskrem og rød saus, og det var kjempe godt. Bra jobbet, vennen!

Nå sitter vi mette på sofaen i hver vår krok. Deilig med en aldri så liten restefest etter middagsbesøk. Så er det full rulle i morgen igjen, med en ny pulje gjester. Da blir det svigerforeldre, farmor, far og hans kjæreste. Vi deler familien opp, siden stua og kjøkkenbordet ikke rommer alle på likt. (Desverre)Det har seg nemlig sånn, at jeg blir 23 år på Onsdag, så da er det kjekt å innvitere familie og venner på litt middag og kake. I morgen blir det ikke en stor middag, sa jeg har en ganske travel dag, og ikke er hjemme før ca 2 timer før gjestene allerede står på døra. Da er det best med noe fingermat som kan lages på forhånd. Litt i kveld, og litt i morgen tidlig.

Og på Onsdag på selve dage, da er det kjærestedag på høyt plan, og jeg har bestillt tente lys og massasje av mannen. (Håper han gjør noe med det ønske også da! Hint hint.)


Her er bilde fra i går av ferdig dekket bord før gjestene kom. Det nydelige serviset vår *elsk*



Legger med et lite bilde av Sofakroken vår. Deilig å kunne sitte helt inntil i hver vår sofa!



Måtte bare legge med et lite bilde av Kala som klarte å snike seg med. Søtingen!


Ha en fin kveld videre, kjære lesere.



3 kommentarer:

  1. Så koseligt Kine = D Glede meg te i mårå ! = ) Hilsen lille søster ^^

    SvarSlett
  2. Kjempe koseligt ! Flinke du e <3

    SvarSlett
  3. Greli fint dokk har fått d:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.