torsdag 23. februar 2012

Nytt kjøkkenbord



Endelig! Drømmen er her. Jeg har jo som tidligere nevnt ønsket meg et nytt kjøkkenbord, og nå er det her. Har alltid hatt et ekstra godt øye for runde bord, som det runde hvite bordet de har på IKEA. Eneste ulempen med det bordet var at det ble lite igjen om vi var flere. 

Det er nettopp derfor dette bordet akuratt var det hva jeg var på jakt etter, det kom nemlig med klaff. Genialt! Så da er det fremdeles plass til 6 stk som ved det gamle bordet mitt. 




Det fungere så mye bedre i hverdagen, siden det tar lite plass generelt når det bare er oss, og tar heller ikke særlig stor plass om vi er fire stk, men alikevell muligheten for like mangen rundt dette som det gamle. 

At jeg alltid får viljen min altså. Smiler bare rundt når jeg får til slike kupp. Og det beste av alt da dere, hærligheten var gratis! O`halleluja. Happy, happy, happy :) 

Ellers de siste dagene har jeg hatt besøk av min nydeligste søster. Hun hadde vinterferie, og slo seg ned her i noen dager. Har faktisk hatt det så moro at jeg har glemt helt ut å ta bilder, det sier vell sitt. 
 
I dag der i mot hadde jeg besøk av min søte og gode venninde fra tidligere år på videregående og hennes nydeligste sønn, nemlig mitt fadderbarn <3

Se denne søtingen da!

  

Lille søtingen min <3




Og sist men ikke minst, bestevennindene Kala og Maja <3 Er de ikke nydelige? De elske å løpe rundt i hagen og leke sammen. Er like koselig hver gang de får treffes. 


Ha en nydelig kveld, alle sammen. 



Gode klemmer fra 


2 kommentarer:

  1. Så fint det blei me d bordet, glede mg te å komma å testa d ud;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir kjekt når du komme hjem i påsken :)

      Slett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.