onsdag 11. januar 2012

Ut med det gamle, og inn med det nye..



 Ja, da var vi nok en gang kommet til den tiden der julen skal pakkes bort. Egentlig er det en deilig følelse, for da har man nok en god unskyldning til og kjøpe nytt interiør, planter og annet dill. , noe
Jeg har jo en forkjærlighet for planter, dette gjenspeiler seg jo også veldig i bildene mine. 
De gir en lun og god følelse, de skaper et hjem rett og slett. I tillegg når jeg fikk med meg en reklame om at Plantasjen hadde 50 % på alle grønne planter, var ikke fruen vond å be. Nå er alle tomrommene etter julepyntens fravær fylt opp igjen, og jeg liker det!



 


Eføy i mitt <3





Elsker disse falske rosene fra Kremmerhuset..










Er deilig å få ut litt av den dystre og mørke julefargen, og få inn det lyse og romantiske igjen.


Ellers om dagene så har jeg fått ekstremt dilla på Grey`s Anatomy. 
Frua her sitter med andre ord med stumpen plantet i soffen og ser så ofte mulighetene byr seg.
Har en mann hjemme med Influensa i tillegg, så har til og med fått han med på et par episoder. Så koselig <3
Så i kveld har vi en date, da blir det gryterett og Grey`s på oss. 
Hverdagsglede det å ha mannen hjemme egentlig, selv om jeg selvfølgelig kunne ønske han var frisk, så står liksom hverdagen litt på stedet hvil, og vi har tid til å gjør ting sammen som ellers ikke hadde blitt prioritert.


Håper flere av dere har den gode hverdagsfølelsen om dagene.

Gode klemmer fra



3 kommentarer:

  1. Eføy <3
    Synd di bare dør hos meg.
    Men ungarstrøstene eg kjøpte tidligere leve i beste velgående.
    Mangle bare litt orkideer nå, i og me at mannen tok kverken på di me hadde.

    SvarSlett
  2. Jaa.. Det e knallfint med Eføy! Ja, men de tåle jo ein del ungkarstrøstanne og då :) Heldigvis!
    Alle orkideeane eg kjøpte på nærbø daua jo på ei uga.. Sko tatt meg ei tur ut og klagd vettdu..

    SvarSlett
  3. Oi, herregud! Då hadde eg og klagt. Prøv å ring ud te di, for d e jo jekla langt å kjøra.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.