tirsdag 28. februar 2012

Love is in the air


 Jeg må få lov å være noe klissete og forelsket jeg også. Derfor tenkte jeg å legge ut dette bildet av meg og mannen. Fikk en liten tankevekker når jeg gikk inn på Fotballfruen i dag og hun skrev et nydelig innlegg om det å være lykkelig. Med andre ord det å sette pris på hverdagen, familien og venner. Dette bildet er ikke det nydeligste av hverken meg eller mannen, men det viser så mye kjærlighet og hvor glade vi er i hverandre.



Fine fine mannen min <3

2 kommentarer:

  1. SV: Ok, hehe, da har jeg svaret på det også:) Tusen takk! Ja, jeg bruker skinke og bacon oppi. Nå kan jeg ikke spise spekesinke siden jeg er gravid, men skal prøve det så snart knerten er kommet til verden. Er det godt? :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.