mandag 13. februar 2012

Hyttetur, 25 års dag og ny jobb..


Da har mannen og jeg kommet hjem fra en uke på hytta. Det var bare så deilig! 
Elsker å reise inn til Suldal og bare slappe av. Slippe vofsen løs og nyte roen. 
Mannen endte jo selvfølgelig opp med en oppgave som på liv og død måtte gjøres ferdig. Denne gangen var det noen stakkars trær ute i hagen det gikk ut over.Han fant ut vi trengte mer ved.
Kan ikke akuratt klage over det heller, bedre med en ekte arbeiskar en enn skikkelig slappfisk.



Jeg derimot tok livet med ro og koste med meg familien. Jeg har jo ganske mangen av slekta mi som fastboende der hvor hytta vår ligger. Min mor har også hytte på samme plass. Så vi ligger alle så og si side om side. Det er bare så hyggelig når jeg får ha familien rundt meg. Mamma bor jo tross alt en times kjøretur fra Stavanger, så er ikke alltid at vi ser hverandre så ofte, selv om vi nesten prates daglig.



Og dere lurer sikkert på hvorfor vi tok oss en uke fri litt sånn ut av det blå? Mannen starter nemlig i ny jobb i morgen. Han stor gleder seg. Da går han fra og være Rørlegger til å bli Vaktmester. Og det tror jeg nok er et yrke for han. Litt mer varierte oppgaver og litt mer mulighet til å  bruke fantasien. Ikke minst! Mannen er en ekstremt handy-man, så han trenger litt å henge fingrene i, så dette blir gøy! Så dermed han spurte den gamle jobben om det var mulighet for at han kunne ta en uke fri mellom jobbskiftet, og det var det heldigvis en mulighet for. Da er ikke akuratt Fruen her vanskelig å be. Hytta it is! 


En annen ting med akuratt denne helgen/uken som var utrolig gøy var at søskenbarnet mitt feiret 25 års dagen sin, så da fikk vi en uke med familie (spesielt mamma og besteforeldrene mine for min del)  og i tillegg litt fest og moro! Litt av en gjeng. Haha! Moro var det i hvertfall..
Nå får jeg komme meg i seng. Er trøtt som bare det. Er en ganske lang reise hjem, og vi var tidlig oppe for å komme oss hjem litt tidligere enn vi pleier. 
Har nettopp vasket min 4 maskin med klær, så nå er det tid for sengen.

Håper dere har hatt en super helg dere også!


Gode klemmer fra








2 kommentarer:

  1. Hørtes herligt ud! Alle trenge ei sånn ei uga innimydlå !

    SvarSlett
  2. Må gratulera han Morten me ny jobb:)Elske foresten d sista bilde av dg å kala!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.