tirsdag 24. januar 2012


 Tenkte jeg kunne dele noen bilder av kjøkkenet med dere. Har gått igjennom en liten "makeover" der for tiden. Etter mannen fikk kaffemaskin til jul, måtte det forandres litt der inne. En kaffemaskin skal jo stå fremme, og med lite benkeplass, måtte fruen derfor frem med fantasien. Kaffemaskinen ble nemlig bare satt på kjøkkenbordet av mannen, det syntes han at var både fint og praktisk. Vi så med andre ord ikke helt øye til øye på akuratt det kan en si. I tillegg kommer jo denne her kaffemaskinen en del "bagasje". Det var jo både båssbøtte og kapselstativ som følgte med. Og dette skal jo selvfølgelig også stå fremme! Så dermed måtte fantasien og en aldri så liten ommøblering settes i gang. 

Resultatet ble slik:





Fikk mikroen opp på kjøleskapet, i stedenfor inne i hjørnet i kjøkkenkroken 
(der kaffemaskinen står nå).


 Kjøkkenbordet og vinduet ut mot hagen. Har et ekstremt stort kjøkkenbord som jeg gjerne vil skifte ut, men fikk dette til Jul av min kjære i 2008. Så sliter dermed med andre ord veldig med å sette dette bort.


Og så the grand picture, kjøkkenkroken min. Her ser dere mannens kaffemaskin`s nye plass. Den passer bedre inn, og den blir jo liksom ikke kjøkkenets hovedfokus lenger. Fikk i hvertfall mye større plass etter mikroen forsvant og kjøkkenbordet fikk være bare kjøkkenbord, og slapp dermed jobben som 
kaffemaskin hylle. Deilig!



 Tenkte bare jeg skulle vise et aldri så lite detaljbilde fra vasken. Syntes nemlig jeg var så supersmart når jeg fikk oppvasktablettene mine oppi denne fine krukka. Pyntet det opp med litt blonder, og voila
I tillegg et lite bilde av den nye magnettavlen min. Syntes det ble litt koselig jeg!



Det var litt av kjøkkeninspirasjonen jeg hadde å by på i dag. 


Håper alle har en nydelig kveld videre. Jeg har vært hos min gode venninde i kveld, og fått servert en helt nydelig fiskesuppe. Hadde mannen også med til en forandring. 
Ikke ofte han vil være med på besøk, men koselig var det i hvertfall <3 

Håper noen av bildene var til noe inspirasjon. 

Gode klemmer og hilsener fra 










 

2 kommentarer:

  1. Så fint du har d hjemma Kine! Kjempeflink e du :) gubben e nok gla an har ei så lige å stella så fint me hjemmet! <3

    Klem fra Marita

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.