søndag 1. januar 2012



For en jul! Kan ikke si at jeg hadde funnet helt julestemningen i år, selv om både pynten, baksten og julevasken var tatt. Er så rart at en alltid ser tilbake til forventingene og gledene man hadde som liten. Men det er vell sånn det skal være som barn også da.

Med eller uten særlig julestemning, har nå julen vært her. Og virkelig, vi har storkost oss. Det å være sammen men familie og venner er så utrolig deilig, julestemning eller ei.

Når roen senker seg og alt som skal være gjort, er gjort. Da er det ingenting i verden som kan måles med det å være sammen med familien. God mat og godt selskap, ingenting er som det. Ikke minst har vi fått så mange fine gaver, har bare en så fantastisk familie og hærlige venner!


Legger ved et par bilder fra Julekvelden. Det var så mye som skjedde, så fotoapparatet ble rett og slett glemt. Men er har dere i hvertfall noen få stemningsbilder. Enjoy!


Julebordet som svigermor hadde pyntet. Nydelig!


 Lille Kalavennen vår.


 Et nydelig pyntet juletre.


Svigerfar.

 Kjøkkensjefen i arbeid. Pinnekjøtt <3


 Mannen min<3





Jeg hadde en nydelig dag med mine kjære! Mannen fikk kaffemaskin akuratt som ønsket, og jeg fikk min etterlengtede Comfort- U pute <3 Jeg elsker både puta og kaffemaskinen for den saks skyld deilig Is-te og Kakao eller vanlig kaffe for den som måtte ønske det. Passer oss perfekt :)

Håper alle dere kjære lesere har hatt en like flott juletid som det jeg og mannen har hatt.

Gode klemmer fra

1 kommentar:

  1. Så koseligt! Masse fine bilder Kine, reine fotografen jo ;)

    Godt nytt år, me har masse kjekt å se fram te i 2012 :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.