fredag 9. desember 2011

Nytt kamera og litt bilder


Hallo godtfolk..

Tenkte å vise dere et par bilder jeg har tatt med det nye kameraet vårt.
Det er et Canon eos 1100d . Jeg er bare så fornøyd! Jeg er jo langt i fra noe profesjonell fotograf,
så jeg har en del å lære og å utforske, men jeg prøver meg.

Ikke minst så liker jeg veldig godt og utforske mitt eget hjem etter detaljer og gode bilder.Og ikke minst å redigere, det er noe jeg har fått sansen for i det siste. Det å lage en stemning. Spesielt nå i juletider. Kjempe kos!


En liten englefigur jeg har, elsker den!


Julestemmning i stua


Kala, verdens søteste Dachs!



Lille voffsen min og meg <3


Håper dere likte bildene :)

Gode klemmer fra Kini Balini

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder Kine du e flinke ! : D

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte bilder, Kine !

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.