søndag 27. november 2011

Ommøblering og julepynt på høyt plan..


Litt av en dag! Elsker travle dager der jeg får ekstra kvalitetstid sammen med mannen. Lykke!
Vi har med andre ord vært høyt og lavt. Handlet inn matvarer til morgendagens middag, for vi har nemlig innvitert min mor, stefar og søster på Pinnekjøtt. Deilig med litt ekte kvalitetstid sammen med familien.

Og som overskriften sier, fikk vi ommøbler i tillegg til å fått opp julepynten. Og for en forskjell dere. Jeg har gått lenge å tenkt på hvordan jeg skulle få til en real ommøblering, det er jammen ikke bare-bare. Vi valgte og gjøre det i dag, siden det blir middag og familietid i morgen. Godt og få vasket i alle krinkler og kroker før hverdagspynten blir byttet ut med julepynten!

Se så fint Home skiltet mitt ble med litt julepynt!

Her har dere den ene veggen i stuen, som er bak sofaen.




Bilder av meg og mannen som små håpefulle.



Tenkte å legge ut litt mer bilder i morgen om jeg får tid etter besøk og middag.


Ha en fin kveld.

Klem


2 kommentarer:

  1. Såå koseligt d va! Glede mg te jul!:)

    SvarSlett
  2. D va kjempe fint Kine = ) Du e flinke <3 Love you ! <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.