torsdag 24. november 2011

Mitt første innlegg..


Har gått lenge og tenkt på om jeg skulle begynne å blogge. Gått rundt meg selv noen runder, og tenkt på både fordelene og ulempene. Jeg leser jo blogger selv, noen oftere enn andre. Det er utrolig hvor mye andres ord og meninger kan bety. Til både inspirasjon, gode tips og idèer.
Ser jo selv at i min hverdag som husmor, kjæreste og venninde er det nettopp dette som er en del av hverdagen. Fortelle hverandre om en deilig middagsoppskrift, gi tips om interiør eller bare et godt råd.

Jeg er jo en interiør-glad jente som så mange andre i blogglandia, jeg setter utrolig stor pris på å ha det hjemmekoselig. Det å skape et hjem, sammen med mannen jeg elsker, hunden vår og ikke minst familie og venner. Det er nettopp dette jeg kommer til å blogge om. Min hverdag på godt og vondt.

Håper noen kan finne interesse i å lese om meg og mitt.

Vi sees! Ha en nydelig Torsdag da dere.


Klem fra


2 kommentarer:

  1. Glede mg te å lesa:) Du må sje glømma at du e arbeidskvinna og! Det opptar kanskje isje så mye av tiå di som di andre tingå, men du har nok satt ditt inntrykk dr og:) <3 Klem fra Jenni

    SvarSlett
  2. Så koselig Jenni :) Tusen takk!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en koselig kommentar.